Grattis :D

Karl!


Jag säger
Grattis Karl på nittonårsdagen :D
Jag är så glad över att ha dig som vän.
Du är den bästa människan jag har lärt känna under hela trean, haha.
Jag är nästan lite tacksam för kultur och idéhistorian, t.o.m.
Annars hade du ju aldrig satt dig bredvid mig, Ellie och Sandra.
Och aldrig fått chansen att uppleva vår studieteknik i lilla rummet :o
Eller bråkat med mig om vem som ska få fåtöljen vid fönstret.
Eller gjort storslagna bilder av Guds händer som min mamma köper av dig.
Eller gjort croissants och imponerat stort på mig som bränner vid nudelsoppa.
Eller lekt vår speciella frågelek sent om torsdagskvällar :D
Eller spelat tevespel och tjatat i ur och skur om Oblivion och Fable!
Eller gått på konsert och sett på Tegan & Sara och svettats och skrattat på hemvägen åt allt du råkar ut för.
Eller förnekat alla rykten om att vi skulle vara någonting annat än vänner (haha!)
Eller diskuterat studentplaner när vi ska leva livet i Lund.
Eller skrattat åt din tröja, hahahaha.
Eller avslöjat en massa andra hemligheter som ingen annan får veta.
Eller druckit te i mitt vardagsrum sex på morgonen.
Eller fikat på koppen.
Eller...
Jag kan pågå i all evighet.
Men sanningen är...

.... Du är en av mina bästa vänner och du har berikat mitt liv något så oerhört mycket.
Tack för att du finns.
<3


~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback