I'm back from suffragette city!


Oh dont lean on me man, cause you cant afford the ticket
Im back from suffragette city


David Bowie på morgonen, yes please.

Jag orkar inte stressa till Litteraturhistorian.
Då kan jag lika gärna stanna hemma.
Och ta det lugnt innan vi ska filma det sista i vår reklamfilm :)

Fa-fa-fashion.
Under Pressure.
Glada låtar för glada morgnar :D

Och jag skriver helt osammanhängande.
Är det ens lönt att försöka få ihop en blogg?
Saknar min älskling! :)

Oh, we can be heroes just for one day
Heroes, vilket kul ord när man läser det långsamt.
Så är det med många ord.
De är egentligen helt annorlunda än man tror.
Som "treasure".
Vilket tråkigt ord.
Intimacy.
Det ordet tycker jag om.
Intimacy.
Into-me-you-see.
Det finns en hel artikel på wikipedia om intimacy.
Intressant att man kan skriva så mycket om ett så abstrakt begrepp.

Åååh, vad jag känner mig positiv idag :D


~

Kommentarer
Postat av: Julia

hej! :) är du intresserad av en ny bloggdesign? du får självklart välja själv hur den ska se ut :) kolla på min blogg under "designhjälp" längst upp på sidan, eller mejla mig om du är intresserad!
ha en trevlig dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback