I'm not gonna write you a love song



Me, me and me

Jag skrev nyss ett långt inlägg men det bara försvann -.-
Vad är det för fel på bloggen idag?

Det var roooligt att fira Karl idag :D
Jag köpte daimtårta med nitton ljus i åt honom.
Fast...
Tårtan smälte, av värmen från ljusen.
För Karl kom inte den tiden han skulle.
Så vi fick släcka dem.
Och sen tända dem igen.
Sen släcka dem när hälften av ljusen låg utsmetade över tårtytan :o
Vi hämtade ett stearinljus från lärarrummet istället.
Det tryckte vi ner i mitten, så fick han den när han kom istället.
Och så sjöng vi! :D
Han blev hur som helst glad, verkar det som.
Mysigt att träffa honom, det var så längesen :)
Så tog vi en promenad och pratade efter skolan.
Uppdaterade varandra om det senaste som har hänt.
Mys :D

Jag är arg på min kuhi-lärare.
Han har betygsatt mina artiklar för lågt, enligt mig.
En av kommentarerna är att jag måste använda fler "kulturhistoriska begrepp".
WTF?
Kan han ge ett exempel på något sådant?
Simon hade också fått den kommentaren.
Något som låter bra men som inte betyder ett skit, den där kommentaren.
Politiker, pfft.

~

Kommentarer
Postat av: Ellen

haha Ja den födelsdagen kan han ju inte glömma med den tårtan:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback