Kulturare!


Måste bara skriva ett kort litet inlägg tillägnat alla kulturelever:

Helt ärligt kan jag tacka många av er så otroligt mycket.
Jag tror att ni har betytt väldigt mycket för hur jag har utvecklats under dessa tre åren.
Självsäkerhet t.ex.
Hade aldrig någonsin vågat fula mig på gräsmatten utanför skolan om det inte vore för er.
Eller fått lära mig så otroligt mycket.
Inte bara att stå upp för min egen åsikt.
Även att våga tänka själv.
Det hade aldrig blivit samma sak med någon annan klass.
Och vi får inte åka till London eller Paris, men äsch.
Vi har många minnen ändå :)
Och det kanske blir en tur till Lousiana i alla fall?




Översta: Stefi och jag bildar en liten minipyramid för att Sandra ska kunna flyga! (Med Karl som stöd)
Mellersta: Alla sex ska bli en mänsklig pyramid med Karl, Ellen och Agnes som bas, mig och Stefi som mellan och Sandra överst, för hon är så liten :P
Nedersta: Vem kan välta Karl egentligen? På benen Ellen och mig, på mig Sandra och på Karl är Stefi ^^,
Alla bilder är från Sandras mobil, fast den översta och understa tog Agnes :)

Barnslig, det ska man vara så länge man lever.

~

Kommentarer
Postat av: Nicolette

Kul! :)

När ska ni till Louisiana isf? För vi skulle dit med vår klass antagligen på tisdagen samma vecka som studenten :)

Postat av: Nicole

Vi ska dit på fredag, för halva klassen måste ändå ta en tur till Helsingör och handla sprit :o

2008-05-25 @ 22:28:42
URL: http://mandarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback