Kyrkoklockorna, de ringer.


Sitter i skolan och väntar på att tiden ska gå.
Har snart PA-redovisning.
Med Kenan och Sandra.
Nervöst :s
Men snart är det över och då kan jag börja oroa mig för annat istället.
Yey.

Kanske måste gå till skolan imorgon för att vi har obligatorisk föreläsning?
Eller inte.
Har förresten varit väldigt produktiv under helgen.
Skrev ner en lista över mina tio favoritfilmer :D
Nu ska jag bara sortera dem i rätt ordning också.
Och sen ska jag skriva tre filosofiarbeten, ett högtidstal och ett arbete.
Till på onsdag.
Det fixar sig nog.

Var på vernissage i lördags.
Nicolettes klass ställde ut sina tavlor :)
Riktigt fina var de.
Hittade flera som jag skulle vilja ha på min vägg.
Men tyvärr fick man inte ta med sig något >.<
Och så visade jag runt Nicolai lite bland den permanenta utställningen.
"Den förrymde" av Ola Billgren hängde där fortfarande.
Sökte på google men hittade förstås inget.
Ooooh, vad jag vill ha den.
Det närmsta jag kommer är ett litet vykort av den som jag fick en gång för längesen.
Inte så mycket i jämförelse med den stora tavlan.
Suck.
Men det var fina tavlor i lördags.
Nicolette har verkligen talang.
Önskar att man kunde måla så :/

Nej, ska man försöka läsa på lite inför PA-redovisningen?
Och sen ringa älskling?
Och få tag på Karl så vi kanske kan fika denna veckan som han lovat mig? :o

~

Kommentarer
Postat av: Nicolette

Tack! :D Superkul att ni kom! Hoppas det går bra med redovisningen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback