Need a little time to wake up, wake up



~Ice cream for me, kisses for you~


Alltid, alltid bilder på mig själv.
Har inget intressantare motiv än så för tillfället O.o
Och har bestämt mig för att ha lite mer bilder i bloggen.
Gör den mer levande än bara vitt&svart.
Varför svarar inte gyn mig?
De har ingått en pakt med gud.
"Hjälp inte Nicole, för då tar jag bort er avdelning."
Så nu ignorerar de mig.
Har väl satt upp en lapp med en bild på mig.
Och mitt telefonnummer.
Och stora röda bokstäver "AKTA!"
Eller så är det som de säger.
Ovanligt många står i kö just nu.
Var vänlig försök senare.
Gissa vad.
Jag försökte senare.
Bastards.

Fredag fredag fredag!
Jag ska till Landskrona.
Tråkigt att sitta på tåg.
Men en desto mysigare belöning när man är framme <3
Måste packa klart.
Ska bara orka resa mig upp.

Ser ni att jag har trixat och fixat med bloggen?
Och fuckat upp den helt?
Nu har jag egen header.
& fonten som jag ville ha.
Men bloggen är helt åt vänster?
Hur fixar man det, huh?
Jag blir så trött på det.
Men ser ni att det är en solros?
Med mitt namn brevid?
So far so good.
Måste bli bättre på Photoshop.
Och kanske sätta igång med flash igen.
Det var ju så kul.
Tror inte ens jag har kvar mitt älskade fiskspel.
Man var en fisk som åt bubblor, och aktade sig för maneter.
Det var jättekul.
Och skitsvårt.
Nostalgitripp över!
Nu ska jag ringa igen.
Och sen packa klart.
Vi ses väl på söndag :)

~

Kommentarer
Postat av: Nicolette

Vad ska du på gyn och göra? :O Det kanske är roligt att vara på gyn! Kanske därför det är så många i kön? Som på en populär berg- och dalbana! Alla vill åka!oO, Nu vill jag också till gyn..

Din blogg är jättefin förresten :D Och jag kan inte ens se allt helt ordentligt på den här muppdatorn alltså - är den säkert ännu finare "irl"! :D

Tjusigt, tjusigt! säger jag bara :)

Postat av: Nicole

Nicolette: Haha, gyn är inte så kul att vara på ska jag berätta. Mer än att man får klä av sig naken framför främlingar alltså :o Tack så mycket, och det är nog inget fel på din dator, snarare på min design. Någonting gick fel men jag vet inte vad O.o

2008-05-19 @ 22:31:43
URL: http://mandarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback