Först och främst.


Först och främst vill jag be om ursäkt.
Jag har varit riktigt gnällig och jobbig de senaste dagarna.
Det är inte likt mig. (Eller jo.)
Har ingenting att gnälla för och nu skäms jag :)
Jag har det ju egentligen så otroligt bra!
Och nu sitter jag här med läxan.
Måste få den klar innan Nicolai kommer.
Han fyller tjugo år imorgon.
Det blir mys <3
Och jag klippte håret idag.
Luggen blev som vanligt inte som jag ville ha den.
Men håret är mindre slitet, och det är ju huvudsaken.
Dessutom bjöd hon på en toning!
För att "dämpa" färgen lite, som hon sa.
(Vilket betyder att mitt hår verkligen var orangeaktigt)
Bort med ekorre-färgen.
Nu är jag nästan mörk igen :/
Inte så mörk som innan, men ändå...
Kanske ska ljusa upp det med slingor?
Eller ska jag helt enkelt sluta förstöra håret?
Nu är det ju hyfsat hälsosamt, när det värsta klippts bort ^^,

I'm diving off the deep end
You become my best friend
I wanna love you
But I don't know if I can
I know something is broken
And I'm trying to fix it
Trying to repair it
Any way I can


Coldplay. Då har man hamnat i en ny sådan period.
Filmkväll nästa vecka när skolan är över kanske?





~


Kommentarer
Postat av: Älskling <3

Naawe, Min vackra lilla ängel :) Hur kan jag ha haft en så otrolig tur att jag fick just DIG av alla tjejer i denna världen? Jag är tacksam för varenda sekund jag har fått tillbringa med dig, och jag hoppas att det blir så många fler. Jag älskar dig över allt annat, till och med lite mer än mig själv ;P <3

2008-05-21 @ 22:35:08
Postat av: Nicolette

Du får hälsa honom grattis från mig :D Ser skitsnyggt ut! Sorry att jag inte sa nåt innan idag, var lite stressad så jag tänkte inte på det :# Hursomhelst, yar lookin' gorgeous!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback