Je rêve de toi et moi la main dans la main


Jag känner mig riktigt riktigt positiv nu!
Allting är ändå snart över.
Det enda lilla molnet är att trots att skola är skitjobbigt, och lärarna är jobbiga och allting är jobbigt, är att gymnasiet trots allt nog har varit min bästa tid här i livet. Och jag inser mer och mer att min klass är riktigt bra. I varje fall behöver jag inte låtsas vara någon annan än mig själv och det är förmodligen huvudsaken. Förutom det ska det bli riktigt skönt. Lund here I come? :)

Min vecka:

Måndag - Slappa, se på
True Romance med Johannes (någon måste lära honom vad man ska se på), göra klart det sista till skolan, städa lite till på mitt rum.

Tisdag - Inga lektioner, hurra! På kvällen studentsupé och därefter sover Ellen och Simon över hemma hos mig.

Onsdag - Gå till skolan fastän jag inte får och bli klar med det sista av klasstidningen. På kvällen förhoppningsvis filmkväll. Om vi hittar någon att sova över hos.

Torsdag - Äta middag med pappa och se på Blade Runner, eftersom att det var så längesen.

Fredag - Förhoppningsvis till Louisiana med så många som möjligt. Därefter Landskrona & min älskling.

Lördag - Födelsedagskalas för älskling & Alex i Helsingborg!

Söndag - Hem till Ystad igen.



~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback