Utseendefixerad, javisst!


Idag har varit en riktigt tjejig dag.
Har gjort allt sådant som man tänker göra men aldrig riktigt orkar.
Köpt nytt genomskinligt nagellack så att fingrarna kan blänka lite :)
Och tog tag i mina ögonbryn.
Ville ha lite tunnare, som i ettan ungefär. 
Så nu är de definitivt inte lika buskiga som innan, haha ^^,
Undrar om älskling någonsin sett mig i så tunna ögonbryn innan?
Han svimmar kanske.
Nåja.
Och så köpte jag hårfärg och avfärgning.
Andra avfärgningen på gång just nu.
Håret är typ... gult och orange. 
Och vitt i hårbotten.
Sen ska det färgas ljusbrunt och somrigt :D
Ska kanske behålla det blont?
Haha.
Jag ser ut som en kyckling :)
 
Packa packa packa så jag hinner med tåget till älskling ikväll.
Och snart kommer Ellie förbi och hämtar sin mössa :D
Mys!

(Jag ber förresten så hemskt mycket om ursäkt för hur jag är när jag har druckit. Den där fjortisen finns alltså någonstans inom mig?)

~

Kommentarer
Postat av: H

din jävle
höra känner du mig att bskreva mig ideot

2008-05-02 @ 01:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback