Y Y Y


Fy fan vad jag känner mig låg.
Låg och deppig.
Och utkörd.
Jag orkar ingenting!
Och när jag sa det till mamma sa hon:
"Vadå, hur kan du vara trött, du har ju inte pluggat alls idag?"
Hur fan kan hon veta det eller ens anta det?
Jag har suttit med först Nutida Konst och sen Kultur-och Idéhistoria hela dagen.
Men det tror hon ju inte på.
Det är fyra veckor kvar och jag orkar inte.

Att göra:

- Litteraturhistoriearbete
- PA
- Svenskarbete
- Kultur-och idéhistoria-film
- Filosofiarbete
- Nutida Konst

Orka detta.
Jag åker bort bort bort.
Fly från problem, ja tack.
Som jag alltid gör.


~

Kommentarer
Postat av: Nicolette

Men, du slapp väl PA? ;) Sen behöver man faktiskt komma bort lite ibland. Dagens samhälle med dess prestationskrav - fuck it^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback