You turn me on, love's like a bomb blowing my mind


Äntligen har jag fått rätt på håret! xD
Från mörkbrunt till orange-rött till gul-orange till grönblont-kopparorange till brunt med röda pigment.
Och allt detta för att jag ville få ljusare hår :o
Nåja, två avfärgningar, en permanent färg och en toning senare är jag väl skaplig.
Det är åtminstone inte mörkt längre?
xD

"Another sunny afternoon, walking to the sound of my favourite tune"
Det är vackert väder ute.
Ska bara packa klart, sen beger man sig till Landskrona :D
Hann liksom aldrig igår mellan alla hår-katastrofer.
Har egentligen inte tid med blogg, men kände att jag fick skriva av mig.

Till H:
Förlåt för att jag kallade dig idiot när jag inte känner dig, men jag blir så arg när du gör så att en av mina bästa vänner mår dåligt. Jag vill att hon ska må bra för hon är en underbar och härlig människa som alltid vill allas bästa men du gör henne ledsen om och om igen. Och då blir jag arg och tycker att du är en idiot. Så låt henne vara, så lovar jag att sluta tycka att du är en idiot. 


~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback