Do the twist!


Då var det utgång igår alltså! Jag tycker inte ens om ordet "utgång", det låter så fel. Men ut kom vi åtminstone. Först förfest hemma hos Nicolette och sen sprang vi hela vägen till Bar à bar för att vi är för snåla för att betala inträde (som man måste göra efter halv tolv.) Vi var ett par stycken fast folk droppade av rätt fort, tyvärr. När Nicolette och hennes kompis stack hem var klockan inte ens två och jag och Karl tänkte "mja, varför inte stanna en stund till egentligen?" Så vi stannade. Och vi dansade. Så fruktansvärt kul! Allt som allt måste vi ha dansat i två och en halv timme non-stop. Jag och Karl är ganska så grymma på dansgolvet när vi väl flippar ut lite. Tycker vi åtminstone, haha. Vi fick t.o.m tillfälle att twista lite, det är inte varje dag man kan göra det! Och Karl var världens snällaste och bjöd mig på cider :) Hittade en bild på oss på miloo.se som jag borde lägga ut här men tydligen skulle man vara medlem för att se den ordentligt och ja... Jag orkar inte. Kanske senare ikväll när jag är uttråkad. Skulle egentligen gå på bio och se Twilight i Malmö men jag är för trött. My body is wrecked and I blame the twisting. Och sen gick vi på Max och käkade hamburgare innan vi stack hem till mig halv fyra på morgonen och väckte Johannes. De två kollade på film och jag somnade i soffan. Mysigt värre.

~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback