Genius


Älsklings nya plan för livet är att bli rik och köpa en villa + vovve i Thailand.
Och någonstans där ska jag ingå i planen.
När jag undrade hur jag ska bli psykolog där menade han att de kollade nog inte diplom så noggrant.
Och sen tyckte han att jag skulle starta eget.
Och sen räknade han upp hur mycket problem som finns där.
Psykologer behövs!
Speciellt nu när det har bildats små organisationer som mördar folk i Bangkok.



?!
THEY'RE NOT EVEN MUSLIMS FFS!

Jag skrattade ganska mycket.
Min älskling är sådär lite lagom dum <3


~

Kommentarer
Postat av: Älskling

Men åh, du är ju så dum >.<

Det har ju varit massa blodspillande för att muslimer flyttar in i den södra delen av Thailand och dom börjar bråka och sånt. Därför du ska starta det där nere >.< Bort med extremisterna!

2008-11-11 @ 08:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback