Halloween


Ja, då är det måndag och hög tid att bli klar med hemtentan känner jag.
Imorgon kommer älskling och tills dess ska den vara klar!
Så det så (:

Det var halloween-fest i lördags här i korridoren.
Väldigt lyckad, enligt mig!
Det började med att vi alla satt och åt mat och pyntade köket med ballonger.
Sen trillade gästerna in efter nio ungefär.
Jag känner verkligen skillnaden mot festerna här och festerna i Ystad t.ex.
Ystad är härligt, men festerna där...
De har en tendens att gruppera sig och om man inte känner någon är det ganska kört.
Här minglade alla och blandade sig.
En fest är inte en fest förrän man tappat räkningen på hur många människor man pratat med! :)
Bland annat hade vi intressanta diskussioner med göteborgare och tyskar vet jag...
Nåja, vid fem skulle jag och "mina" gäster sova på mitt rum.
Nicolette, Karl, Tussen och Vidar fick ligga på golvet, men sen tog Vidar över min säng istället.
Så jag sov ungefär 2,5 timmar den natten.
Inte för att det gjorde så mycket, jag och Karl steg upp runt nio och började städa.
Moppade hela korridoren! :)

Fick en del bilder av Matilda men vill inte lägga upp på en massa människor jag inte känner.
Så det får bli två bilder:

Jag, Ninja-Robert och Laura sitter och pratar. (Undrar vad jag försöker visa med mina händer?)



Jag, Matilda och Karl posar snällt inför kameran. (We are all so wasted, oh yeah)




~

Kommentarer
Postat av: Ellen

de e bra att du har roligt:D

2008-11-10 @ 19:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback