Morning glory :D


Är så glad! :)
Om lite mer än två månader ska jag se Oasis i Köpenhamn, och inte nog med det!
Karl, en av de bästa människorna som finns ska ju med!
Och det ska Eve & Lisabet med, och de är ju så otroligt awesome!
Plus att min kära lillebrorsa Johannes ska också med så fort pengarna kommer in på mitt konto :D
Och det blir hans första konsert, Oasis av alla band <3
Dessutom ska jag ju få träffa Phandy :D:D:D
Kort sagt, januari kommer bli så jävla bra.
Om jag nu får svära ^^,
Har sett massa filmer jag vill recensera. Tomorrow.
Måste sova nu, i mitt tråkiga (fast nymålade) rum.

~

Kommentarer
Postat av: Andreas ~ (Phandy)

Indeed. Looking so much forward to it :D

Gonna bring a couple of mates aswell :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback