Oh, let it snow


En massamassamassa snöööö! :D
Sånt blir man så glad över.
Eller ja, jag ville ju inte ens ha snö från början.
(Har ingen vinterjacka än, så det är lite kallt)
Men nu när jag öppnade fönstret och tittade ut, så är det ganska mysigt ändå.
Nästa vecka ska jag åka hem om och passa på att fira Johannes födelsedag.
Då ska jag sno med mig lite julpynt från mammas kartonger :)
Frågan är om man ska stanna där tills på måndagen och gå på julskyltning med?
We'll see (:
Johannes får jag träffa redan idag, om en halvtimme närmare bestämt, haha.
Borde skynda mig ner till bussen nu.
Så ska jag hjälpa honom med läxa och så ska vi se film och äta godis.
Haha, vad snällt va?
Att hälsa på sin syster för att man desperat vill ha bra betyg i svenska? xD
Så typiskt Johannes också.
Nope, nu är det dags att dra på sig extra tröjor.
Strumpbyxor och kjol har jag också, lagom till detta vädret -.-
Ville egentligen tipsa om en blog som är SÅ otroligt intressant.
Minns tyvärr inte länken just nu och orkar inte leta upp den.
Den kommer sen! :)

~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback