Her popsicle melts


Lyssnar på She Wants Revenge, som vanligt så har jag glömt hur bra vissa grupper är. Vilken tur att jag har fått tillbaks all min musik från den gamla datorn, så att jag kan överleva (: En trevlig helg har jag haft, en trevlig helg indeed. I fredags kom lillebrorsan och kraschade på mitt rum. Eller ja, jag bjöd hit honom. Vi blev bjudna på mat av en korridorare (och fest med fast den gick vi aldrig på) och sen såg vi på film. Rättelse: Jag såg på film, Johannes somnade halvvägs. Ingen fara, som den snälla storasystern jag är spelade jag Fallout 3 och sen gick jag och la mig. På lördagen tvingade jag upp honom runt tolv och sedan promenerade vi bort till Ica och köpte blommor åt Astrid, såg klart The Boondock Saints, som jag hade köpt åt honom i födelsedagspresent, skrev klart hans läxa och käkade middag. Sen skulle han hem och jag skulle fira Astrid. Vilken tur att vi bara fick stå i tjugo minuter i minusgrader och vänta på den försenade bussen. Jag var dessutom dum och fåfäng och hade på mig mina svarta ballerinaskor och tunna nylonstrumpor under. I no longer feel my feet, men det är nog lugnt. Känslan kommer tillbaks om några dagar. Bara en kvart försenade ringde jag och Hedvig på Astrids dörr och fick se hennes otroligt fina hus! Seriöst. Jag saknar att bo i hus när jag får se sådant. Otroligt högt i tak och vackra fönster. För att inte tala om deras lilla bibliotek. Jag och Hedvig blev helt saliga. Middagen hon bjöd på, med cheesecake som efterrätt, var också god. Det är alltid lika roligt att dricka vin och känna sig vuxen, haha. Därefter stack folk antingen ut på nation, eller hem. Jag var en av dem som åkte hem, hade varken leg eller pengar med mig. Strax efter halv tolv var jag hemma och kunda bylta på mig kläder och sen sjunka ner framför datorn. Wild!

Tänkte tipsa om tre länkar också :)

--- > www.snabbstart.com

Perfekt när man formaterat om datorn och behöver t.ex. program som VLC eller Daemon Tools :) Enkelt och lätt samlat på denna sida. Cred går till Johannes som berättade om sidan för mig.

---> www.fullbleed.org

Massor av roliga t-shirts som man kan beställa om man har råd. Själv är jag inte en av dem, men hey, killen är unik och kreativ och om jag bara kunde skulle jag definitivt köpa en. Roliga och fyndiga tryck, för att inte tala om hur snygga de är.

---> The story behind the Cupcakes

Ingen har väl missat den enorma muffins-hysteri på kläder som pågår, och här är den kille jag antar ligger bakom det hela. Kläderna är coola, men jag har länkat till hans "story" om hur det började. Inspirerande och ganska humoristisk. Man kan lyckas sälja kläder med bakverk, with a little humor as well ;o


~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback