I could just taste it, taste it


Lyssnar på "Sex on Fire" med Kings of Leon. Någon jag spelar med sa att det var hetaste partylåten i Storbritannien just nu. Och jag sa "den är ju så långsam?" Men. Jag har fel. Efter att jag hade hört det en gång var jag ju tvungen att lyssna lite mer på den och nu är jag fast. Nu kommer jag spela den tills jag är trött och vill spy på den, och lagom då kommer den att vara hetaste partylåten i Sverige. Heja heja för det. På tal om den låten, efter att han sjunger "your sex is on fire" kommer lite fina gitarrstrofer och den gitarren låter EXAKT som kents äldre skivor. Som en viss låt, för att vara specifik. Men vilken låt är det?

Pallar inte med tentan, jag vill bara krypa in under sängen och dricka ramlösa och äta choklad. Det låter mycket mysigare! Och jag är så fattig att det är hemskt. 800 kr kvar tills jag får studiemedel nästa gång. Om tre veckor, med andra ord. Usch. Vilken tur att jag har köpt present åt Johannes. Men den där rosa klänningen som jag gick och dreglade över hela förra månaden får vänta. Vilken tur att jag knappt använt min Borås-klänning. Den kan man ha på fredag, när jag ska ut med Nicolette m.fl. Jag ska faktiskt ner till Ystad. Har inte träffat min familj på en månad. Det är märkligt som man vänjer sig. Förr saknade jag dem efter en vecka, nu... bor jag ensam. Vad vuxen jag är.

~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback