If you kill John Wayne


Idag är en bra dag, det känns i hela kroppen!
Och i min brevlåda, förstås.
Först och främst;
Brev från AFB där de upplyser mig om att min hyra kommer att sänkas.
Nu när jag slipper möbelhyra!
Wünderbart, det måste bli en eller två hundralappar jag sparar där åtminstone.
Och sen, ett brev från Danmark, med mina och Karls Oasis-biljetter!
Härligt härligt :D
Dessutom är det halloweenfest imorgon (och hela min outfit är fixad)
Om en halvtimme ska jag ut med en korridorare och fixa plastmuggar och ballonger.
Vi vet vad som krävs för en lyckad fest (;
Ikväll ska jag nog bara vara hemma dock.
Fixa det sista med kläderna och får nog börja lite smått med tentan med.
Trist, men måste vara utvilad tills imorgon.
Då ska det festas. Och städas, eftersom att folk ska sova på mitt golv.
Enda molnet på min himmel är tentan, och det faktum att under natten svullnade min hals upp.
Försöker överleva på vatten och yoghurt nu, för den gör så ont.
Lyckat när man ska dricka dagen efter.
Jag blir så seg när jag har ont i halsen också, energin försvinner helt.
Men nog med gnällandet.
Jag ska lyssna lite på Dúné, så mår jag bättre (:

Fantastisk låt.
Dúné - Dry Lips




Enjoy!


~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback