Hacka på! :)


ÅÅÅÅÅÅH, och jag hackar mina bedor, ÅÅÅÅÅÅH, jag hackar hela dan!
ÅÅÅÅÅÅH, och jag hackar mina bedor, ÅÅÅÅÅÅH jag hackar hela dan! :D


Jag är på så sjukt bra humör. Hemtenta = nästan helt klar. (Bara någon onödig yttepyttedel kvar om Domkyrkan och så ska jag skriva in noterna correctly) och så fick jag ett samtal från AFB idag. Om man säger såhär.... någon hörde fel någonstans i samtalet, så jag slipper fula möbler helt och hållet! :D Åååååh, jag hackar mina bedor, ååååh, åh vad jag är glad! Bet-sången lärde jag mig förresten i fredags på novischfesten :) Blir mer och mer säker på att jag borde engagera mig där på något vis. Typ deras tidning. Då kan jag skriva :P Ååååh, lalala. Nu ska jag snart till Landskrona och följa med Nicolai på lägenhetsvisning.

Måste bara äta upp min helt enorma frukost bestående av vaniljyoghurt, müsli, och två grova mackor med skinka och gurka. Ingen nöd går det på mig inte! :)



~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback