Coldplay 18/9 - 08


Mmm <3



Trots att jag är oerhört deppig av flera helt självklara saker;
1. Jag är hungrig
2. Jag måste släpa alla mina möbler fram och tillbaka p.g.a jävla AFB.
3. Jag känner mig ensam trots att jag sitter i ett rum, utanför ett kök med tolv människor.
4. Jag är köksvakt och känner mig oansvarig som inte var hemma igår.
5. Jag lämnade in min första deltenta idag utan att känna mig nöjd.
6. Jag är uttråkad.

Trots att mitt liv som ni ser håller på att praktiskt taget rasa samman (oh no), är jag ändå glad innerst inne.
För jag ska se Coldplay på torsdag.

You didn't get to heaven but you made it close, oooh

Nu ska jag försöka föra över lite bilder på vårt gemensamma kök för er att se :)

~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback