Innan-föreläsning-bloggande


Bara så ni vet, förra inlägget var ett billigt trick för att få fler kommentarer.
Kände att jag var tvungen att erkänna det.
Tyngden över mitt hjärta är nu borta.

På fler än ett sätt!
Jag minskar på fettlagret kring hjärtat med.
Jag är nämligen otroligt duktig och äter havregrynsgröt till frukost.
Det smakar lite annorlunda utan sylt.
Men har ju kanel och socker :)
(Hur nytttigt nu det är)

Föreläsning mellan 9 och 11 idag.
Inget grupparbete som igår.
Fast det var enormt kul ^^,
Och jag har beställt min enormt dyra bok lite billigare.
Istället för en tusenlapp på akademibokhandeln så 610 kr på www.adlibris.se
Det kan jag rekommendera :)
Synd bara att jag måste vänta ca 6 - 8 vardagar på den...
På torsdag blir det Köpenhamn, yey!
Glypoteket, here I come.


Oh, nothing's gonna change my love for you
I wanna spend my life with you
So we make love on the grass under the moon
No one can tell, damned if I do
Forever journey on golden avenues
I drift in your eyes since I love you
I got that beat in my veins for only rule
Love is to share, mine is for you


~

Kommentarer
Postat av: Nicolette

Äter du havregrynsgröt till frukost? So do I! :O telepati på hög nivå Kanel och socker som smaksättning? Blir det någon skillnad? :O Eller du öser? ;)

Postat av: Nicolette

Fyy, du stavade nyttigt med 3 "t" ;) Det kan vi inte tillåta :P

2008-09-09 @ 16:43:42
URL: http://noxusushi.blogg.se/
Postat av: Nicolette

Fyy, du stavade nyttigt med 3 "t" ;) Det kan vi inte tillåta :P

2008-09-09 @ 16:43:53
URL: http://noxusushi.blogg.se/
Postat av: Nicole

Wah, vilket sammanträffande?! Mjo, det blir faktiskt en smakskillnad. Det smakar liksom gröt och kanel ohmygod. Istället för bara gröt. Och du, jag behåller stavfelet, som ett exempel på att även den perfekta kan göra missar här i livet ^^,

2008-09-10 @ 08:18:07
URL: http://mandarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback