Just dare


Jag är jättesugen på kaka.
Kladdkaka! :(
Kan man baka sådana fem i två på natten?
Måste övertyga älskling om det.
Mumsich.

Jag känner för piercingar igen.
Eller rättare sagt, jag känner för tung-piercing.
Så sjukt snyggt.
Och hett, tbh.
Ingenting som syns övertydligt heller, utan lite gömt.
Som en mysig liten överraskning.
Jag tror jag är konstig O.o

Ner i botten med pedalen mannen sen i väg jag kör i hundratio tjugio trettio på femtioväg en häst under huven har mer än vild tjur alla vet att Kenta kör sin bil som en biltjuv [knip nu]jag ska ta med dig på en biltur [knip nu] ska du spy?kliv ur min gud ställ dig där bort långt borta ner på gatan Kenta vid ratten och V-ås på kartan se oss och prata försök hinn ikapp du kommer bara se min rygg mannen sen blir det svart är det det det det det det det det det där du kallar bil man har sett mycket skit men det där tar nog priset

Jag lyssnar på Kenta - Min Bil! xD
Egentligen inte min typ av musik men ååååh, vilka minnen jag får av denna låten.
Har kunnat hela en gång i tiden.

På tal om annat som egentligen inte alls är min musikstil, här är lite härlig musik jag tycker om;
Kapten Röd - Trasig
Svenska Akademien - Många Bäckar Små
Fronda - Bokstävernas Baron

Det är okej att lyssna på allt outside the box.

NU...
... vill jag baka kladdkaka <3





P.S! Jag kom nyss på!! Om en månad är det Halloween, och jag vill att någon ska ha fest så jag får en anledning att klä ut mig :D Så fixa!


~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback