Korridorsliv!


Nu! Nu ska jag minsann ladda upp bilder här.
Nu får ni en försmak av korridorslivet >:)



Såhär ser öppningen till hallen ut, och första delen av det wünder-kök. Mat ligger framme, in case någon blir hungrig och helt enkelt är för trött för att ta av sin egen mat (som står på hyllan där ovanför)



Här är nästa del som är lika fräscht och genuint student-aktig den med. Checka matoljan som stått på samma plats i flera år :D



Close-up på spisen (och min pasta. Ja, jag har ätit tonfisk, pasta och keso väldigt många gånger sen jag flyttade hit.) Nåja. De bruna fläckarna som omger allt var från början kräk-framkallande men jag har vant mig. Ja, köket hade nog inte varit så härligt som det är utan de bruna fläckarna <3



Inne i hörnan har vi ett litet vardagsrum, där vi bänkar oss framför allehanda dåliga teveprogram. As long as we don't touch the green pillow. I repeat. Do NOT touch the green pillow :o Den har legat där i flera år och ingen vet vad som finns under, tror jag.



Och en översikt av hela köket. Så här ser det ut om man står i öppningen, och går man höger bakom kylskåpen kommer man till sofforna.



Och en bild på mig, i min säng. Den smög liksom med. Mest för att jag vill visa min pyjamas. Jag har aldrig orkat bry mig om sånt tjafs sen jag fyllde tio eller så, men nu är det ju så sjukt kallt på morgonen när man stiger upp... Då är det skönt med pyjamas! :) Den blir rätt varm dock när man ligger under täcket. Men mysig.

På tal om mysig, visst är Strawberry Swing väldigt mysig? :) Jag blir så glad av den låten. Dags att lyssna på lite gammal Coldplay nu dock.

Åh... jag skulle ju berätta om Glypoteket och dessutom ge min recension av SPORE. De får vänta. Kort sammanfattning:
Glypoteket = Yey! :D
SPORE = Lite besviken


~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback