Morgongymnastik (jag rimmar när jag får panik)

Ska ta bussen till stationen om en halvtimme.
Klockan nio ska jag vara på Biskopsgatan 5 i Lund.
Hjälp!
Jag har inte ens en skrivare, kan inte skriva ut en karta eller någonting.
Får hoppas att jag hittar dit när jag väl är där.
(För då brukar man ju helt mirakulöst få ett bra lokalsinne)
Nej, men idag är det introduktionsmöte för min kurs.
(Vad hette nu kursen igen?)
Undrar hur länge det varar.
Och om jag kommer skämma ut mig, som vanligt.
Varför sitter jag här och skriver blogg?!
Borde springa några varv runt hyreshuset istället.
Jag känner mig så dum.
Minns ingenting om konst!
Hoppas alla är lika dumma som jag är idag.

Lycka till Nicole, lycka till...


~

Kommentarer
Postat av: Nicolette

Hur gick det? :D Det vart inte så hemskt va? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback