Hype!


Coldplaycoldplaycoldplayhype!
Stockholmstockholmstockholmhype!

Jag känner mig studsig :D
Borde egentligen sova en timme så att jag inte blir enormt trött ikväll,
men det är så mysigt att sitta lite halvtrött framför datorn ^^,
Måste bränna ut alla Coldplay-cd-skivor också. Till bilen.
Fast... kom nyss på att den bilen inte ens har cdspelare -.-
Det var riktigt kasst.
Måste jag alltså rota fram min mp3spelare som surrar och låter en massa?

Och jag har hittat boende!
Vi får sova i en sovsal, med 27 andra människor, haha xD
Mysigt.
Och delad dusch och toa ;P
Oh yeah.
Jag får kanske sova i mina kläder som jag hade på konserten?
I sådana här fall är det ju faktiskt skönt att man har sittplats.
Inte lika svettigt :)

Sen efter Stockholm sticker jag hem till älskling, och nu under helgen ska Johannes också vara där.
Så det blir nog ingen uppdatering förrän på söndagkväll.
Om jag inte ägnar hela den åt att plugga ;P
(Så värdelöst att jag inte gick på föreläsningen igår. Kände mig så dum idag på grupparbetet.
Jag bidrog inte med någonting. Eller jo. "Vulst" var det ju! xD)

Innan jag glömmer bort det.

SPORE

Besvikelsen vet inga gränser. Eller, jag skojade bara :)
Spore går ut på att man är liten cell som simmar genom havet. Därefter får du bestämma vilken sorts mun han ska ha, vilket i sin tur bestämmer huruvida det är en kött- eller växtätare. Därefter så kanske du utvecklas så pass att du får en tagg, eller något slags gift att försvara dig med. Så småningom utvecklar du ben, och går upp på landet och blir ett riktigt djur. Sen blir du så småningom del av en stam, och därefter en civilisation. På slutet har man rymdskepp och annat skoj, då är varelsens civilisation mer utvecklat än vår :) 
Det finns småsaker som jag irriterar mig något enormt på, samt saker som jag verkligen tycker om med spelet. Bara namnet avslöjar ju gullighetsfaktor 5/5, och "varelserna" man skapar är också enormt söta. (Sådant imponerar stort på mig).Men, det är enformigt och det känns som om man bara gör samma saker om och om igen :/

Nu är jag riktigt trött.
Vi ses på söndag :)


~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback