Dags att skaffa skägg och en portfölj


Ett - noll till Nicole.
I've grown up!
Igår flyttade jag in i mitt nya korridorsrum.
Eller ja.
Jag bestämde vart Vidar och Karl skulle flytta in alla mina möbler ^^,
Someone's gotta watch the boxes meanwhile, right?!
Nu väntar jag bara på några få saker.
Imorgon kommer Vidar och hjälper mig spika lite spik.
På fredag kommer pappa med släpet och hämtar alla skitmöbler som fanns här innan.
(Jag följer förresten med hem till Ystad, så hitta på något fredagkväll people! :D)
Så efter helgen kommer jag kunna möblera riktigt ordentligt.
Ser så fram emot det :)



Ber om ursäkt för den för jävliga bilden (;
Men älska min spegel.
OCH!
Nu när jag är fattig student och inte har råd att äta.
Och måste gå mil varje dag för att komma till skolan.
(och lite till då jag går vilse jämt och ständigt)
så kommer jag tappa massor av vikt och bli liten.
Precis vad som behövs för mig (:

PUSS till Karl och Vidar som är så snälla!
Fastän vi fastnade i hissen och fick vänta i över en timme på att få komma ut.
Tur att det var med er iallafall :)

~

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, vad smal du är!

2008-09-09 @ 20:54:59
Postat av: Nicole

Det var väldigt snällt sagt, men jag måste kolla upp din ip-adress och sen kan jag se om det är Karl eller Nicolette som försöker muntra upp mig, haha :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback