Zombie


Har typ tusentals olika saker jag måste hinna göra känns det som.
Åtminstone inom den närmaste halvtimmen innan jag har tvättid.
Varför är tvätta ett sådant stressmoment?
Nåja, tog en paus i allt för att ställa en fråga.

Systemvetenskapligt kandidatprogram - design av informationssystem, 180.0 hp

"Du kan t ex arbeta med att designa informationssystem, d v s arbeta som IS-designer som har till uppgift att utveckla och anpassa datorsystem efter verksamheters och användares behov. Du kan också arbeta som t ex IT-konsult, systemutvecklare eller webbdesigner. Efter några års arbetslivserfarenhet kan du axla rollen som projektledare eller IT-chef. "

Skulle det möjligtvis vara något intressant?
Och ja, jag vet.
Jag kan inte mycket om datorer.
Men de intresserar mig.
Och jag är ju där för att lära mig?

Nej.
Vad håller jag på med?
Jag är så trött på att inte hitta ett enda yrke som faktiskt verkar passa mig.
Eller som jag har betyg nog för att komma in på.


~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback