:D


Jag är så glad, så glad! I söndags beställde jag en ny kamera, en Olympus FE-20 (efter att ha blivit rekommenderad den och läst genom ett tjugotal recensioner) och idag kom den! För en tusenlapp har jag fått en väldigt basic men bra kamera och jag är så nöjd med den! Det enda som inte är så bra är att man inte fick något minneskort till den och därmed får jag bara plats med 30 bilder eller så (på en lägre upplösning än default, annars får jag plats med... 8 eller något.)

För att bevisa hur bra den är lägger jag här upp en bild på min oerhört stilige lillebror:



Karl var här hela dagen, vilket var tur! Nu har han sonat för sina brott och även tvingat i mig hallonpaj. Det är okej. Jag har inte ätit godis på hela helgen ändå, så jag får lov att äta liite, lite. Har dock lovat att jag ska äta glass imorgon, så det innebär att jag inte får äta något godis i helgen! Förutom att han gödde upp mig så tog vi även en lång promenad längs stranden, och jag planerar att ta en till så fort jag har ätit middag. Vill prova min nya kamera utomhus, och vilken tur att det är ljust så länge numera. Härliga härliga vår. Idag har det verkligen varit en bra dag.

Nu ska jag äta middag (som mamma har lagat!) Lyckliga mig!

~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback