licd: 'Bra' is the name of a table at IKEA (believe it!)




http://licd.com/

Wohoo, ny sorts serie! Vi välkomnar "Least I Could Do", som är ganska rolig men kommer inte att dyka upp särskilt ofta eftersom att
  1) Formatet är lite fel för min blogg, alltså måste jag själv organisera om alla rutor i photoshop innan jag kan lägga upp serien här, och
  2) Den handlar nästan uteslutande om sex. Till och med jag blir lite trött på det.

Men omväxling förnöjer, och jag vill inte att någon ska tröttna på "xkcd" :D Dessutom skrattade jag så otroligt mycket när jag läste den här eftersom att jag nyss ansökt om ett jobb vid kundservice på IKEA i Dublin. Som Dan (the man) sa på vårt hostel: "A swede working at IKEA, in DUBLIN?! That's brilliant! You can use phrases as 'on the behalf of all swedes, I recommend this nightstand table'. Just brilliant!"
Nu ska jag dricka Ramlösa och äta mango och se på Trainspotting med Johannes för miljonte gången. (Nej, jag har fortfarande inte rört mjölkchokladen i kylen. Den ligger där och hånar mig, men tji får den!)

~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback