Online Package Tracking



http://xkcd.com/

xkcd är tillbaka! Mest för att jag har återgått till den där sortens liv där jag har absolut ingenting alls att göra. Samt för att denna stämmer väldigt bra in på mig just nu också. Jag beställde en inredningsbok (jag är skadad efter att ha levt med min mamma i snart 19 år) som hette Easy Elegance, och som jag faktiskt hittade i Dublin i en liten affär som jag avgudade, nämligen Avoca. Butiken är inte ens vansinnigt dyr egentligen, bara alldeles för dyr för mig. Nåja, jag insåg snabbt att det fanns ingen anledning att betala extra mycket för en bok i Irland när jag kan beställa den billigare från Bokus i Sverige. Och därmed så väntar jag nu på att min bok ska komma så att jag ska kunna njuta av lite vackra bilder ut hem jag aldrig någonsin kommer att äga men man kan ju få drömma. Snål som jag är valde jag det billigaste fraktsättet och därmed kommer det ta 5-8 vardagar. Jag beställde boken för exakt en vecka sen och inom tre dagar borde den alltså vara här. Yay!

~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback