The Canadian Dream


Helgen är avklarad, och jag vet inte ens om den var bra eller dålig. Jag pendlade konstant mellan att vara asocial och inte vilja umgås med någon, till att vilja hitta på något, vad som helst, bara jag slapp sitta ensam med mina tankar.
Femte dagen utan godis, glass eller kakor. Känner mig ganska duktig. Speciellt eftersom att jag ständigt utsätts för frestelser. Idag t.ex. kom mina småsyskon hem med choklad från farmor. Och någon gång i nästa vecka måste jag hälsa på dem och då kommer jag att bjudas på chokladtårta, kanelbullar och annat som är svårt att tacka nej till. Fast... jag har inte ätit godis på hela helgen. Jag får kanske lov att äta lite choklad. Annars kommer jag väl aldrig lyckas hålla detta löftet...

Min kropp är helt svag också. Det visste jag iofs innan, men det är först nu som det stör mig. Alltså: Jag borde börja träna. Först tänkte jag köpa ett gymkort och sen upptäckte jag priserna. No way. Ska hjälpa Johannes dela ut sin reklam idag istället. Min morbror påstår att det är som ett riktigt träningspass och det är det nog också. Springa upp och ner i trappor i tre timmar? Yey!

New day, new Nicole.

~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback