The kids don't know how to dance to rock and roll





Sam Roberts - Them Kids

Also known as my new God. Långt ifrån alla låtar från hans skiva "Love At The End Of The World" är lika poppiga, och detta är inte det bästa spåret heller men my god, vad jag blir på gott humör av den! Helt fantastiskt. Jag springer runt här i lägenheten och sjunger och dansar lite lagom vrickat varje gång den börjar spelas. Min familj avskyr mig numera.

Andra låtar från samma skiva jag rekommenderar:
- Up Sister
- End Of The Empire
- Walking The Dead
... och nästan alla andra, men dessa tre är mina favoriter för tillfället. "Up Sister" är lika skönt positiv, "Walking The Dead" är ganska så långsam men jag är ändå helt förälskad i den. Klart den bästa låten, trots att jag försöker spela ihjäl den genom att vara så tekniskt avancerad att jag använder repeat. Gasp.

~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback