Musik vecka 16




     Brad Sucks - Dirtbag  (Psycraft RMX) (
playme)

     Sam Roberts - Where have all the good people gone? 

     Our Lady Peace - Naveed (playme)

     Black Ghosts - Full Moon (playme)

     Markus Krunegård - Jag Är En Vampyr (playme)



Yes, jag testar ett nytt koncept. Först och främst för att underhålla mig själv eftersom att jag inte har något alls överhuvudtaget att hitta på om dagarna. Alltså får ni en söt liten spelningslista att njuta av varje vecka. Mina höjdpunkter helt enkelt. (Nu får vi se om jag kan hålla det också.) Dessutom (dessutom!) ska jag försöka fixa länkar till de flesta låtar också. Youtube, myspace, allt det där ftw. Och designen behöver vi inte kommentera, jag bara kände för något fluffigt i mysiga färger :D Ska försöka komma på något finare.

Just det. Musiken som jag delar med mig är troligtvis inte ny, vare sig för mig eller alla andra. Jag vill bara visa ungefär vilka fem låtar jag lyssnar på mest under en vecka. Ibland blir det inte lika varierat som idag, utan av en enda artist, från ett och samma album. Det kan hända att vissa artister upprepas väldigt ofta. Tough luck :)

~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback