Oasis - ja, jag är hypad

What's the story, Morning glory!
I need a little time to wake up, wake up


Nu känner jag mig sådär ganska hypad igen :D Vilket jag inte har något som helst emot, jag ska ju på konsert ikväll! Eller ja, resan börjar ganska snart, man ska ju köa ett par timmar. (I det här vädret isch usch). Men det gör faktiskt inte mig någonting det heller, brist på sömn och med lite te kan säkert allting vara bra. Egentligen skulle jag haft med mig en termos med te, haha. Nåja. Det får duga med lite mackor och ett knippe bananer, så att vi inte dör av matbrist. Även om varsin hamburgare säkert räcker ganska långt det med. Överväger att snabbt sticka in om apoteket och köpa öronproppar, de som säljs på plats är så... jobbiga. Jag tappar alltid dem och sen avslutar jag konserten halvdöv och någonstans på gränsen att få tinnitus. Det måste jag säga! Öronproppar ska man alltid ha, så att konserter blir ett nöje istället för en livslång plåga. Hör ni det kids?!

Hoppas Karl kan ta med sig en digitalkamera, min funkar ju inte :( Och hoppas att det slutar regna. Och hoppas att min tvätt är klar nu så att jag kan springa ner och hämta den. Fick faktiskt tag på en andra tvätt-tid, så nu kan jag få mina jeans att sitta som dem ska, yey! Also, note to self; Det är lager på lager som gäller idag. Det kommer bli kallt i Köpenhamn.

En annan viktig detalj:




Hjälp hjälp, vad har jag egentligen gett mig in på? ^^,
A one-way ticket to Dublin.

~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback