Sömnlöshet


Jäkla helvetes... skit. I brist på bättre ord. Är förstås sjuk, och mår allmänt kasst, lite lätt deprimerad och kan inte sova. Yes, that's right. Jag sitter uppe tio över sju på morgonen för att jag inte har kunnat somna om sedan jag vaknade vid två. Alltså har jag fått två timmars sömn inatt. Here I come. Och om en timme eller så måste jag ta tåget till Kastrup för att hämta upp min kära kusin Svenko. Är lite nervös över att jag kommer somna på tåget, vore just snyggt. Nu gäller det alltså att slösa 18 kronor på en kaffe om jag vill hålla mig vaken. Usch. Nåja. I will be back in a week or so.

~

Kommentarer
Postat av: Nicolette

Poor thing :( Hoppas det blir bättre, och att du och Svenko får det så kul! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback