Canada



http://xkcd.com/

Det här är så passande. Nu försvinner jag iväg till Irland och så får vi väl se om jag överlever :D Är kanske tillbaks om en vecka, who knows? Anyway. Bloggen kommer vara tyst ett litet tag. Jag hoppas att alla mina vänner, ovänner och anonyma läsare överlever. Och om jag får tag på ett internetcafé eller något trådlöst nätverk som jag kan h4xxa mig in på så får ni en liten uppdatering.
Så håll utkik.

Vansinnigt irriterande att jag åker till Irland och min kamera är sönder dock.

~

Kommentarer
Postat av: Phandy

I wonder, so if you die in ireland, do you die in real life?



and by the way, can someone define 'real life' - people keep telling me I should acquire one, but I'm not sure where I can get one.



kkthxbye



:p

2009-04-17 @ 15:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback