Distracting


Jag var i Tomelilla och lekte drinklekar med Nicolette, Kimman, Torbjörn, Joackim och tre vänner till honom. Yay :) Känner mig dock lagom ofräsch efter att inte varit hemma om sen i torsdagsmorse, inte tvättat håret sen dess (och ingen vill veta vad som varit i håret de senaste dagarna...!) Men stack hem ganska tidigt, sista tåget från Tomelilla gick vid midnatt och jag orkade inte dela sovplats ännu en natt. I need my space!

Lite smårolig grej som hände i Göteborg förresten. På spårvagnen går en tjej förbi och utbrister "känner du Vidar?!"
Klart jag känner honom, han är ju min barndomskompis som gav mig ett halsband när vi var tio år! Men att jag skulle få den frågan när jag hunnit vara i Göteborg i två minuter väntade jag mig inte riktigt. Det visar sig att de två pratar på msn och han hade en gång länkat min blogg och hon kände igen mig från den. Riktigt skumt sammanträffande. Men söt och trevlig var hon.

Bjuder på en bild såhär tre på natten när man är lagom rödmosig och sminket är utsmetat. Det är märkligt hur självförtroendet är på topp vissa dagar, medan andra gånger när man ägnat timmar åt sitt utseende finner man bara dåliga saker? Just nu är mitt självförtroende helt fantastisk, det faktum att jag är skabbig blir ett tecken på att jag är avslappnad.
Fika imorgon med tjejerna, wey!



~

Kommentarer
Postat av: Nicolette

Wie, vart kul att ha dig där! Och fikan vart ju mys. Nu tänker jag bara massa på Sex and the City för det ;P Och det fula var då på lördagen var att Kimberley också åkte hem, så du HADE fått soffan helt för dig själv iaf, höhö. Fast, å andra sidan hade jag inte fått någon ensamtid att glo på min däckade karl då, vilket hade varit så otroligt ledsamt :P

Postat av: Nicole

Haha, jo, jag fick ju höra det! Men det var ändå ganska skönt att komma hem, och få duscha dagen efter :P Och jag har sagt åt dig, du får INTE fundera ut vem av oss som är vem i Sex & The City! ..... Har du kommit på det? :o

2009-03-16 @ 15:57:15
URL: http://mandarine.blogg.se/
Postat av: Nicolette

Haha, nä det har jag faktiskt inte än! Det känns inte som att någon passar till att vara Miranda! Kan någon färga sitt hår orange-rött? XD

2009-03-17 @ 00:37:55
URL: http://noxusushi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback