F to the R to the iday!


Fredag fredag fredag. Yey! Klockan är halv fyra och jag känner att jag borde börja städa och göra mig lite i ordning. Vid sex kommer Karl hit och en timme senare kommer ytterligare tio stycken. Det ska bli kul med förfest hos mig för en gångs skull. Dock är det fail på att min kära moder och hennes vän har lite förfest nu under dagen, vilket innebär att musiken som spelas är urusel och jag som känner för att bli på partyhumör blir inte särskilt party alls.
Hm. Måste ner till affären och handla något att äta till middag med kom jag på. Samt salta pinnar. Livsviktigt när man ska ha förfest. Vet inte riktigt hur aktiv jag kommer vara i blogguppdaterande i helgen, ska vara i Landskrona lördag till söndag och därefter åka direkt till Malmö och vara där tills på måndag.

Jag åker till Irland på onsdag. Hur gick detta till?

~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback