Grownups


Fick plötsligt för mig att...
...
Eller ja, jag har planerat det ganska länge, men med risk för att det är en dålig idé så har jag inte genomfört den förrän nu. Nåja. Jag har läst så många söta och roliga serier över nätet på senaste att jag borde dela med mig av dem. Därmed skapade jag en helt ny kategori som jag döper till.... (trumpeter & and all that jazz).... Webcomics! Och här får ni en planerad (men min planering kommer misslyckas helt) daglig liten serie att njuta av.
(Och det spelar inte så stor roll vad någon annan tycker eftersom att jag inte har så extremt många läsare, och det är ändå min blogg. Ha.)

Först ut är xkcd. För att den är så söt, och för att jag dessutom fick just denna länkad till mig innan när jag tackade nej till att bygga lego med ursäkten "Jag övar mig på att bli vuxen."


http://xkcd.com



Update: Vad tycks om min fina header? (;

~


Kommentarer
Postat av: Nicolette

Din header vart tjusig! Speciellt de där krusidullerna! Och jag undrar varför du valde just fyrklöver? Fått Irland på hjärnan, måntro? ;)

Postat av: Nicko

"Irland" ;)

din header var fin :)

2009-03-17 @ 02:12:27
Postat av: Nicole

Oh, tack :* Ja, jag kände för en liten hyllning :D

2009-03-17 @ 02:15:30
URL: http://mandarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback