We're overrated anyway


Jag är fortfarande usel på att uppdatera märker jag :D Överväger att ändra bloggen lite, så kanske jag blir motiverad. Det är ju knappast som att jag inte har tid eller så.. hrm hrm. Och jag tänker jämt och ständigt på saker som egentligen skulle kunna formuleras till en ordentlig text och läggas ut här. Nåja.

Har sjukligt ont i min rygg idag. Hum hum.

För övrigt är jag på otroligt bra humör, och jag kan inte riktigt förklara varför. Känner mig duktig och snäll som diskar varenda dag så att mamma ska slippa göra det, och jag städar undan allt jag använder så fort jag kommer på det, vilket verkligen inte är typiskt mig. Känner hur jag blir mer och mer vuxen och ansvarsfull. Nu dröjer det inte länge innan jag blir en fantastisk hemmafru som manglar alla sina lakan och lagar middagar som består av något annat än färdiggjorda köttbullar och snabbmakaroner. Can't wait.

Har inte spelat WoW på två och en halv vecka, och en del av mig funderar  på om jag borde låta bli det helt och hållet ett tag. Inte bara för att jag sparar en hel del pengar, men även för att jag märker hur människor runt mig är mindre irriterade på mig. Utan wow spenderar jag ganska mycket tid på msn istället, men då blir istället mina vänner glada för att jag är online och svarar...? Framför allt mamma verkar nöjdare. WoW har nog alltid varit en nagel i ögat, och hon har kanske en poäng. Jag är ju vuxen och av kvinnligt kön. Det vet man väl, att då får man sluta tramsa med dataspel.

(Fast jag sitter framför ps2 och spelar Jak II istället. Måste få utlopp för mina aggressioner.)


Mamma kom nyss in och tackade mig för disken. Yay, hon märkte det ^^

~

Kommentarer
Postat av: Karl

Nej nej nej! Du får inte sluta med datorspel! Vem skall jag då sitta brevid och få utlopp för alla mina låg-budget-film kommentarer...! xD

2009-03-10 @ 12:10:18
Postat av: Nicolette

Wäy, Jak II rockar fett :D spelade ett tag, tills jag vart tvungen att använda R2 knappen. Vår dumma kontroll har ingen fungerande R2 knapp >:( och så du är på allvar online nuförtiden? Innan visades du alltid som upptagen och svarade inte när man skrev. Mupp mupp. Tack för testunden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback