Inblick i mitt privatliv


Vi kan börja med att avhandla ett av mina absoluta favoritämnen; vädret! Jag var förstås inne på SMHI's hemsida (ja, jag har den bland mina favoriter, don't mock me) och kollade upp de framtida dagarnas temperatur och i helgen, när jag ska hälsa på min kära släkt i Landskrona, ska det bli 6-7 plusgrader! Yey för det! Vilken himla tur att jag lagade alla knapparna i min favoritvårjacka. Vilket är en lögn. Det är nämligen mamma som var väldigt snäll och lagade den igår, men jag hade faktiskt TÄNKT göra det i flera dagar...

Tror jag ska inviga den senare när jag går och handlar.

My to-do-list:

1. Betala räkningar (det är den 25 idag, wohoo!)
2. Köpa filmjölk
3. Baka mer bröd
4. Se på Firefly

Mitt liv är inte helt dåligt ändå. Igår rensade jag ut på mitt skrivbord (på datorn) och slängde alla anteckningar som täckte det (på datorn). Hade över 50 dokument i papperskorgen när jag var klar, allt ifrån tvättstuge-påminnelser från oktober till önskelistor och listor över vad jag behövde från IKEA när jag skulle flytta till Lund. Och så bytade jag bakgrund med. Chris Martin har fått äran att pryda platsen (visserligen bakom notepads) i över ett halvår nu. Nu får en scen ur älskade Oldboy äran istället. Det bästa med bilden är att den har en stark rosa bård längst ner. Väldigt olikt mig, men jag blir lika glad varje gång jag tabbar ner det jag sysslar med och ser den.




~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback