Satisfy my shoe-fetish, please do.





Jag kan utan att överdriva säga att det vattnas i munnen på mig när jag ser dessa skorna. Inte bara är det skor (de flesta som känner mig vet att jag är skonarkoman - jag har bara inte råd att leva ut alla mina lustar) utan det är ett par Sara-skor.  För er som icke är upplysta är Sara ena halvan av duon Tegan & Sara, de två sötaste indiepop-rockarna man kan tänka sig. Jag älskar båda, och nu har de dessutom släppt ett par skor genom märket
Macbeth. Tyvärr är det inte ett par skor som hyllar båda, utan det är två par skor som beskriver Sara och Tegan för sig. Man får helt enkelt välja, såvida man inte är läskigt rik och har råd med båda. (Jag är läskigt fattig och har troligtvis inte råd med något par alls.) Hade jag fått välja hade det nog blivit Saras skor, helt enkelt för att de vita sticker ut lite mer. För övrigt är modellen underbar.




Klicka för att få upp en lite större och snyggare 700-pixlars-bild!

Enligt Tegan & Saras blogg (som jag borde leta upp länken till och lägga upp här någon gång. Perfect for those rainy days) säljs de förutom på Macbeths egna sida, även på en svensk sida, Junkyard. Har redan varit inne och snokat rundor men kan inte hitta dem? Ska nog maila dem och se ifall de helt enkelt inte alls har skorna i sitt sortiment eller om jag inte är kompetent nog att hitta saker och ting på internet. I hope to god it's the second option, even if it's sad. Speciellt nu när det är fraktfritt (?) som jag fått för mig.

Ska nog hämta glass och sedan funderar jag på att göra en ny header.

~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback