Lågprioriterat, tydligen


Jag fick ett svar!

"Hej.

Vi har planer för det men tyvärr det är ganska låg prioritet så vi har
inte bestämt när det blir."


Värt att nämna är att båda svaren jag fått var väldigt artiga och avslutades med ett personligt "ha en bra dag". Sådant är trevligt tycker jag och jag blir lite mer positivt inställd till blogg.se. Har läst om så många som fått riktigt oförskämda svar när de bett om hjälp. Oavsett, att det har "låg prioritet" lät ju inget vidare, men att det finns planer för det...!

Överväger att helt enkelt använda min nya blogg på blogspot.com tills vidare, och sen när de här lågt prioriterade planerna verkställs, så flyttar jag över den. Hum hum. Kan det vara någonting?
Nu vill jag få höra åsikter! Karl och Nicolette, säg vad ni tycker! Och alla ni andra som jag inte har en aning om vilka ni är! ^^

~

Kommentarer
Postat av: Nicolette

För min del spelar det mig ingen roll om du har det på blogspot med en länk, eller fortsätter med blogg.se. Men om du tycker blogspot är bättre än blogg.se tycker jag självklart du ska köra på det! :) Dock en sak, när det gäller att köra på blogspot tills blogg.se införlivar sina lågprioriterade planer kan det bli ett problem: hur blir det då med den blogg du skaffat på blogspot, när du exporterar din gamla blogg från blogg.se?

Postat av: sandra

hej kolla gjärna in min o min kompis blogg :D det skulle va skit snällt :)

2011-03-07 @ 15:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback