Martha My Dear


Det är en härlig söndag, en härlig söndag, en söndag att vakna i en enorm vit säng med ett stort fluffigt täcke som aldrig är för varmt och aldrig för kallt. Det är kanske lite märkligt att göra en så stor sak av det, men tro mig. Hinner man vänja sig vid att bo på en soffa så är plötsligt sängar någonting man uppskattar desto mer. Tyvärr måste jag lämna ifrån mig detta paradis ikväll när mamma kommer hem, alltså utnyttjar jag de sista timmarna väl och sitter med datorn i sängen ^^

Idag har jag varit så duktig att jag nästan irriterar mig själv. Jag har städat mammas sovrum, vardagsrummet och köket. Det är bara badrummet kvar! Och så ska jag hjälpa Johannes att dela ut reklam så att mina armar får lite motion. Det kan säkert behövas, haha. Plus att få lite tid med min käre bror är alltid trevligt. Han är underhållande.

Dagen till ära lägger vi ut en bild på mitt hår (jag klippte mig i måndags ju!) även om bilden inte är från idag utan från valborgsmässoafton. Med andra ord så är jag ganska så tillfixad och snygg på bilden, lite väl mycket för att jag ska kunna hävda att jag ser ut såhär varje dag ;) While my guitar gently weeps... Veckans musik kommer lite senare!



~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback